در این پست قصد داریم شما را با سه تا استاتژی مهم بازاریابی که امروزه کسب و کار ها از آن ها استفاده میکنند آشنا کنیم بعد از خوندن این پست شما قادر خواهید بود مناسبترین استراتژي رو برای کسب و کارتون انتخاب کنید
Email marketing
با بیش از ۴ میلیون نفر که از ایمیل در کار های روزمره استفاده میکنند بازاریابی از طریق ایمیل در طول زمان همچنان یکی از موثرترین روش های بازاریابی باقی مانده است شما میتونید ایمیل هایی با ویژگی های محصولاتتون پیشنهاد تخفیف و محصولات جدیدتون مشتری ها رو پایبند و وفادار برند خودتون نگه دارین اگر مشتری ها علاقه ای به محصولات و برند شما نشان دادند شما میتوانید به راحتی از طریق ایمیل و شروع یک مکالمه ار تباط برقرار کنید
نکته مهم این است که
محتوای ایمیل شما کوتاه باشد
جذاب و پر محتوا باشد به طوریکه مشتریان را جذب کند تا از شما خرید کنند یا به سایت شما سر بزنند
دقت کنید ایمیل های شما نباید زیادی اقتصادی بنظر برسد انگار که فقط برای خرید به آنها ایمیل زدید
شاید بهتر باشد ایمیل های شما به صورتی باشد که مشتریان بدانند شما به فکر آن هستید
امروزه ابزار هایی برای ساختن ایمیل های جذاب وجود دارند
SendPluse`s email builder این دسترسی رو بهتون میده تا ایمیل های جذابتری بسازید
Social media strategy (استراتژی شبکه ی اجتماعی)
تعداد استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی به طور پیوسته در حال افزایش هست یک صفحه ی شبکه اجتماعی با محتوای جذاب میتواند باعث شناخته شدن برند شما و تبیلغات برای برند شما شود حتی کمک گرفتن از بلاگر ها برای تبلیغات باعث رشد پیج شما و جذب مشتری های مستعد میشود یا حتی میتوانید هشتگی برای برند خود بسازید و مشتری ها رو تشویق کنید تا از هشتگ شما استفاده کنند مثلا کوکاکولا از هشتگی استفاده میکند تا برند جدیدش را تبلیغ کند
Content marketing ( استراتژی محتوا)
محتوا نقشی حیاتی در وفادار نگه داشتن و افزایش فروش یک برند دارند ساختن محتوا باید برای شما الویت داشته باشد زیرا فقط اطلاعات درست و مقاله های جذاب پست ها ویدیو ها و پادکست های جذاب میتواند توجه مردم را جلب کند مثلا مک دونالد کمپینی به نام غذای ما سوال شما طراحی کرد تا به سوالات مشتری ها درباره ی محصولات پاسخ دهد مک دونالد از این تکنیک استفاده کرد تا رابطه ای مطمئن با مخاطبان هدف بسازد و چون مردم صداقت و شفافیت رو دوست دارند کمپین با استقبال زیادی روبرو شد
نظرات:
هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.