جستجو کنید

چگونه بدون هیچ هزینه‌ای مشتری‌های خود را به مشتری‌های دائمی تبدیل کنیم

  • تعداد بازدید: 639
  • تعداد نظرات: 0

چگونه بدون هیچ هزینه‌ای مشتری‌های خود را به مشتری‌های دائمی تبدیل کنیم

 

فرستادن پیام تبریک تولد برای آنها!!

قطعا همه‌ی آدم‌ها با دیدن پیام تبریک تولد که به صورت ایمیل یا حتی با یه پیام معمولی برایشان ارسال شود هیجان‌زده و خوشحال خواهند شد. چه بسا این پیام از طرف یه برند باشد و این برای همیشه در ذهنشون ماندگار می‌شود.

چحوری این کار را انجام دهید؟ در فرم ورود به سایت‌تان قسمتی به‌عنوان درج تاریخ تولد اضافه کنید و در روز تولد برای مشتری‌هایتان پیام تبریک تولد بفرستید.

 

پیام به کسانی‌که برای اولین‌بار شما رو فالو کردند

به کسانی‌که شما رو فالو کرده‌اند، دلیلی برای خرید و وفاداری بدهید. شاید دادن یک پیام یا ایمیل به کسی که تازه به کانال یا پیج شما اضافه شده فکر خوبی باشد، یا حتی درنظر گرفتن تخفیف‌های کوچک برای اعضای تازه وارد.

 

ارسال پیام برای تبریک مناسبت‌های خاص

مک‌دونالد در اقدامی جدید به مشتری‌های وفادار خود پیام تبریک ولنتاین می‌فرستد و قطعا این کار مک‌دونالد با وفادارتر شدن مشتری‌ها جبران می‌شود.

 

پیام به کسایی که برای مدتی به سایت شما سر نزده‌اند

وقتی برای مدتی وارد برنامه دولینگو نشوید و تمرین‌های زبان خود را انجام ندهید براتان یک ایموجی بامزه در حال گریه ارسال می‌کند و تا به شما یادآوری شود که دوباره به نرم‌افزار برگردید و تمرین زبان را انجام دهید. با این‌کار توجه خود را به زبان‌آموزانی که مدتی‌ست به نرم‌افزار سر نزده‌اند، نشان می‌دهید.

 

تخفیف به کسایی که سایت شما رو به دوستاشون معرفی می‌کنند و به کسانی که با دعوت کسی وارد سایت شما شده‌اند.

برای کسانی که سایت شما را به دوستان‌شان معرفی می‌کنند و کسانی که با معرفی کسی به سایت شما پیوسته‌اند تخفیف‌هایی ارائه کنید. با این‌کار یک معامله‌ی برد-برد می‌کنید. هم مشتری‌های تازه‌وارد و هم مشتری‌های قدیمی خود را وفادار نگه خواهید داشت.


فرستادن هواشناسی برای مشتریان‌تان باتوجه به جایی که زندگی می‌کنند

بله برای نشان دادن اینکه شما به فکر مشتریان‌تان هستید، ارسال وضعیت آب‌وهوایی و پیش‌بینی هوا برای مشتریان‌تان با توجه به مکان زندگی آنها می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.


مشتری‌های وفادار خود را فراموش نکنید. برای آنها تخفیف بگزارید یا از آنها در مورد محصولی که خریداری کردند نظرخواهی کنید. حتی به آنها امتیاز بدهید تا امتیازهای‌شان را جمع کنند و در ازای یک امتیاز مشخص، به آنها جایزه بدهید.

 

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب چگونه بدون هیچ هزینه‌ای مشتری‌های خود را به مشتری‌های دائمی تبدیل کنیم چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید