جستجو کنید

جذاب ترین هدایای تبلیغاتی

  • تعداد بازدید: 133
  • تعداد نظرات: 0

جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

کارتونیست معروف مارک اندرسون که مشغول تدریس کارتونینگ در مدارس و کتابخانه‌ها و ... هست، زمانی‌که سایتش را راه اندازی کرد، این هدیه تبلیغاتی رو به مشتری‌ها و دانش‌آموزهایش با امضاء و طراحی خودش داد. انگاری تصویری از خودش در حال کار کردن هست.

عجیب ترین هدایای تبلیغاتی

https://andertoons.com/

 

جنرال الکتریک

جنرال الکتریک شرکتی  آمریکایی چندملیتی است، که در زمینه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، تأسیسات توزیع برق، تجهیزات الکتریکی، توربین‌های گازی، توربین‌های بخار و... فعالیت می‌کند.

در دهه 1950، جنرال الکتریک کتاب‌های کمیک انحصاری برای برند خود تولید کرد و برای این کار همان هنرمندانی را استخدام کرد که روی پروژه بت‌من کار می کردند. آنها هنوز از این کمیک‌های رنگارنگ برای بازاریابی خود استفاده می‌کنند که طرافداران زیادی هم دارد.

بهترین هدایای تبلیغاتی


ادکلن برگر کینگ

برگر کینگ رستوران‌های زنجیره‌ای است که محصولات آن بیشتر شامل همبرگر است. همانند مک دونالد، برگر کینگ در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد.

برگر کینگ هزار عطر  Flame-Grilledرا در روز اول آوریل در ژاپن توزیع کرد.

"چه کسی نمی‌خواد همه روز بوی گوشت بده؟" این تئوری برگر کینگ بود. چند نسخه‌ی محدود از این ادکلن رو منتشر و از آن برای بازاریابی استفاده کردند و به خاطر ایده‌ی عجیب و منحصر به فردش این هدیه‌ی تبلیغاتی بسیار محبوب شد.

ارزانترین هدایای تبلیغاتی


Y+ Yoga

این نی‌های منعطف در بارهای شانگهای چین برای مدتی توزیع می‌شد و بخاطر ایده‌ی باحالش خیلی مورد توجه قرار گرفت. اشتباه نکنید، این تبلیغات رستوران یا فست‌فود نبود، بلکه تبلیغات یک سالن یوگا بود به نامY+ Yoga ، که در یکی از بزرگترین شهرهای چین واقع شده است. این تبلیغات بسیار مورد توجه سایت ها و مردم قرار گرفت.

گرانترین هدایای تبلیغاتی

 

استارباکس

استارباکس یک کافی شاپ  آمریکایی است، که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از ۲۸۲۱۸ شعبه در کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان محسوب می‌شود.

این شرکت به عنوان بخشی از روز ولنتاین در کره این کالکشن خلاقانه رو از گربه منتشر کرد. با تقدیم این هدایای تبلیغاتی در تقریبا ۲۹۰۰۰ جای جهان(در شعب خودش) مشتریانش را بسیار تحت تاثیر قرار داد. در واقع این برند همیشه با هدایای تبلیغاتی خاص ظاهر می‌شود که توجه همه را به سوی خودش جلب می‌کند و این دفعه با تم گربه ظاهر شد که برای یه قرار عاشقانه خیلی فوق العاده به نظر می‌رسد.

هدایای تبلیغاتی مینیمال

 

پک کامل بیابان  Allstate

آلستیت شرکت خدمات مالی آمریکایی هست که در زمینه ارائه‌ی خدمات بازنشستگی، بیمه‌ی خودرو،  بیمه‌ی عمر، سرمایه‌گذاری و بانکداری فعالیت می‌کند.

ما همیشه باید حواسمون به وقایع غیر منتظره مثل زلزله طوفان و... باشه و این برند با عرضه‌ی این پک که شامل کمک‌های اولیه مثل کیسه خواب، چراغ قوه، دستمال مرطوب و... هست، مشتریان و دنبال‌کنندگان خودش رو بیشتر از قبل تحت تاثیر ابتکار و کارآمدی خود قرار داد.

موثرترین هدایای تبلیغاتی

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب جذاب ترین هدایای تبلیغاتی چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید