جستجو کنید

راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برند شما

  • تعداد بازدید: 130
  • تعداد نظرات: 0

راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برند شما

 

هدایای تبلیغاتی می تواند انواعی از محصولات از جمله خودکار تبلیغاتی، سالنامه، تقویم رومیزی، جاکارتی و... باشد.

چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که هدایای تبلیغاتی فقط حک لوگو یا پیام شما روی محصولات مختلف نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه یک سری اطلاعات به شما می دهیم که بتوانید هدایای تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب و بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیرید.


 

هدف خود را از هدایای تبلیغاتی مشخص کنید

هر چقدر که هدف شما از هدایای تبلیغاتی واضح تر باشد پروسه انتخاب هدیه تبلیغاتی نیز راحتتر خواهد بود. برای اینکه یکی از آنها را انتخاب کنید باید این نکته را مورد توجه قرار بدهید که کدامیک به هدف شما نزدیکتر است.


 

کیفیت را در اولویت قرار دهید

همه طرفداران فوتبال دوست دارند پیراهن تیم محبوبشان را با لوگوی آن تیم بر تن کنند، اما اگر بعد از یک بار پوشیدن آن لباس بخاطر جنس بد، پیراهن از بین برود ناراحتی خود را بعد از دیدن پیراهن ها را تصور کنید.

وقتی هدایای تبلیغاتی را توزیع می کنید، کیفیت این اقلام بازتابی از برند شماست. اگر هر کالایی (حتی کالاهای رایگان) که دارای آرم شرکت شما هستند به طرز نامناسبی ساخته شده باشند مشتریان، طرفداران یا پیروان شما ممکن است به این فکر خواهد کرد که آیا شرکت یا برند مناسبی را برای تهیه محصولات خود استفاده کردند یا خیر؟


 

محصولات کاربردی

مطمئن باشید هر چه کالاهایی که برای هدایای تبلیغاتی استفاده می کنید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، لوگوی برند و شرکت شما بیشتر دیده می شود و در نتیجه برند شما را به عنوان برندی مفید به ذهن خواهند سپرد.


 

محصولی را به آن ها هدیه دهید که دوست دارند برای خود بخرند یا در روز تولدشان دریافت کنند!

تصور کنید مشتریان وسایل محبوب خود را از شما در قالب هدایای تبلیغاتی دریافت کنند. هرچند همیشه قرار نیست هزینه های گزافی را بابت سفارش هدایای تبلیغاتی پرداخت کنید. شاید دفترچه ای با طراحی خاص، جاکارتی هایی زیبا یا خودکار هایی کاربردی، شما را به هدف خود برساند.


 

منابع

https://www.linkedin.com/pulse/8-criteria-choosing-effective-promotional-gifts-nick-lewis

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برند شما چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید