چرا هدایای تبلیغاتی؟؟
همه ی عید ها , تولد ها ,سالگرد های ازدواج یا موفقیت ما به دقت برای عزیزان خود کادویی رو انتخاب و به آنها هدیه میکنیم و معمولا این کار رو به صورت طبیعی و نرمال انجام میدیم و بیشتر ما به تاثیرات عمیق آنها در روابط و ساختار های اجتماعی پیچیده آون تابحال فکر نکردیم
بله , چیزی که ما هدیه میدیم چیزی های زیادی درباره ی ما میگه در واقع در پس هر هدیه ای منطق روانشناسی – اجتماعی و احساسی وجودد داره
هدیه دادن نقش مهمی در بافت اجتماعی ما ایجاد میکند در مواقع دیگر میتواند باعث ایجاد و تقویت روابط ما با خویشاوندان و عزیزانمان شود
حالا تصور کنید این بار میخواهیم از هدایایی برای تقویت روابط خود و مشتریان و جلب اعتماد آنها استفاده کنیم ایده ی خوبی نیست ؟
بازاریابی مدرن فراتر از تنها عرضه محصولات باکیفیت , قیمت مناسب و راحتی دسترسی مشتریان است امروزه ارگان ها و شرکت ها سعی در تشویق مشتریان خود به خرید محصولات از طریق تبلیغات دارند .
برای کارآفرین و صاحبان کسب و کار ها پیدا کردن راهی برای به حداکثر رساندن تاثیر تبلیغات و جذب توجه مشتریان و وفادار کردن آنها به آن برند و محصولات از اهمیت ویژه ای برخورد دار است
تبلیغات یکی از محبوبترین راه ها میان صاحبان کسب و کار برای جذب اعتماد و رضایت مشتریان است
ارگان ها از هدایای تبلیغاتی برای جذب اعتماد مشتریان در میان رقیبان , نشان دادن نیت خیر یا انتقال پیامی به مشتریان و به طور کلی تشویق آنها به خرید محصولات و استفاده از محصولات آنها میکند
از آنجایی که هدایا نشان دهنده تمایل ما برای ایجاد و تحکم یک رابطه است در واقع به نوعی بازگشت و جبران نیاز دارند جامعه شناس معاصر دیمیتری مورتلمز از هدیه دادن به عنوان یک تعادل بدهی یاد میکند اینگونه که شما وقتی هدیه را دریافت میکنید تمایل به جبران آن دارید هدایای تبلیغاتی دقیقا به همین روش عمل میکنند شما هدیه ای به مشتریان خود از روی حسن نیت و بدون هیچ انتظاری میدهید و آنها در مقابل برای جبران از شما خرید میکنند و اعتماد آنها به سوی شما جلب میشود
هدایای تبلیغاتی استفاده میشوند تا در ارزیابی مشتریان تاثیر بگذارند و همچنین باعث تغییر نگرش و نیت مشتریان مستعد , افزایش وفاداری و خرید مشتریان فعلی شوند.
نظرات:
هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.