نقش کیفیت در اثربخشی هدایای تبلیغاتی
امروزه با توجه به افزایش برندها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ و همچنین مشخص شدن تأثیر شگرف هدایای تبلیغاتی بر افزایش فروش و اعتبار کسب و کارهای مختلف، صاحبان مشاغل بیشتر از همیشه به دنبال تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب هستند. از سوی دیگر افزایش قیمتها و هزینههای تمام شده هدایای تبلیغاتی، کار را برای صاحبان مشاغل اندکی پیچیده کرده است.
یک باوری که حول هدایای تبلیغاتی شکل گرفته (البته شاید کمی درست به نظر برسد ولی تا حدود بسیار زیادی نادرست است) این است که قیمت نسبت به کیفیت ارجحتر است. به عبارتی کیفیت باید فدای کمیت شود.
حال نکته اینجاست که شاید با اهمیت دادن به این باور بتوان به افراد بیشتری هدیه تبلیغاتی داد و در نگاه اول صاحبین مشاغل با هزینه کمتری (و یا تعداد بیشتری) هدیه تبلیغاتی تهیه میکنند، اما کارهای بیکیفیت قطعاً ماندگاری و دوام کمتری دارند و بهزودی بلا استفاده خواهند شد. در نتیجه این موضوع تأثیر عکس بر وجهۀ کسب و کار شما میگذارد.
بیاید کمی خودمونی صحبت کنیم. بارها شده که خودمون یا اطرافیانمون یک جاکلیدی، جاکارتی، کیف و یا چیز دیگهای داشتیم که تا سالها باهامون بوده. حالا فکرش رو بکنید لوگوی برند محبوبمون و یا فروشگاه مورد علاقمون روش حک شده باشه. این موضوع علاوهبر حس خوبی که از اون هدیه تبلیغاتی میگیریم، حس کیفیت و ماندگاری اون برند بهمون القاء میشه و علاوهبر این توی این مدت چندین و چند نفر چشمشون به اون برند میخوره و براشون تکرار میشه.
ولی از طرفی هدایای تبلیغاتی ماندگار و باکیفیت معمولاً قیمتی به مراتب بالاتری دارند…
اما چاره چیست؟
بهترین کار اینه که با توجه به بودجهای که دارید تصمیمگیری کنید. مثلاً شما اگه بخواید برای هر هدیه تبلیغاتی زیر پنجاه هزار تومان هزینه کنید هیچوقت نباید سراغ سِت و یا حتی کیف برید. باید بیشتر روی خودکارهای فلزی، جاکارتی و از این قبیل هدایای تبلیغاتی مانور بدید. شاید با قیمت مدّنظرتون کیف و یا حتی ست پیدا کنید ولی مطمئناً کیفیت پایینی خواهد داشت و ماندگار نیست. از نظر ما ماندگاری و کاربردی بودن قانون شماره یک هدایای تبلیغاتی هست.
ما در مجموعه پنداره سعی میکنیم حتی ارزانترین کارهای تولیدیمان رو ماندگار تولید کنیم. فرقی نمیکنه شما از ما یک جاکلیدی ارزانقیمت و یا یک ست چندملیونی مدیریتی تهیه کنید.
بیشک کیفیت برای ما و مدیران تیزهوش بسیار مهمتر از کمیت خواهد بود...
نظرات:
هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.