جستجو کنید

چگونگی تولید یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه

  • تعداد بازدید: 123
  • تعداد نظرات: 0

هدایای تبلیغاتی خلاقانه
 

چند روز پیش بود که توی شرکت نشسته بودم که دوتا خانوم محترم وارد شدند و بعد از سلام و احوالپرسی، یکی از خانوم‌ها پرسید: ببخشید شما می‌تونید یک کار خاص برام تولید کنید؟
منم ازشون خواستم بشینند و کامل برام تعریف کنند که بودجشون چقدره و کارشون چیه و مشتری‌هاشون از چه قشری هستند؟
این دوتا خانوم که از قضا خواهر همدیگه بودند، به کمک هم یک آموزشگاه آنلاین مختص زنان خانه‌دار تأسیس کرده بودند و بودجه نسبتاً محدودی داشتند. با صحبت‌های اولیه مشخص شد به ترکیب و ست‌شدن رنگ‌ها خیلی اهمیت می‌دهند و همینطور دوست دارند هدیه تبلیغاتی که برای مشتریان‌شون می‌فرستند داخلش دفترچه باشه.
از اونجایی که تولید یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه نیازمند صرف وقت و تولید نمونه اولیه است، ازشون خواهش کردم که به من یک هفته وقت بدن تا بتونم یک نمونه اولیه با توجه به شناختی که از کسب و کارشون به دست آورده بودم تهیه کنم و بهشون ارائه بدم.
خب بعد از اینکه رفتند شروع کردم به مشورت با حسین (طراح و همکار من در پنداره). از اونجایی که دفترچه واسشون مهم بود و همینطور ترکیب رنگ طلایی و مشکی مدنظرشون بود، شروع کردیم به تولید یک نمونه کیف که داخلش دفترچه داشته باشه، قیمتش مناسب باشه، تم مشکی و طلایی توش رعایت بشه و از همه مهمتر کاملاً مشخص باشه که این هدیه مختص خانم هاست.
چون بودجشون محدود بود و نمی‌شد خیلی ولخرجی کرد، از یک چرم صنعتی پوست ماری برای کارشون استفاده کردیم با قیمت متوسط.
کیف رو طوری طراحی کردیم که داخلش یک آینه نسبتاً بزرگ، جای کارت و دفترچه داشته باشه. چون قبلا تجربه‌ش رو داشتیم از دکمه های طلایی استفاده کردیم تا با رنگ چاپ کاملاً همخوانی داشته باشه. پشت زبانه کیف یک جای خودکار تعبیه کردیم تا بتونند خودکار هم داخلش قرار بدهند.
وقتی خواهرا اومدن و نمونه رو دیدند چشاشون برق زد و گفتن این دقیقاً همون چیزیه که می‌خواستیم و لبخند رضایت رو لباشون نشست.
اسم محصول رو گذاشتیم "همپات مشکی طلایی" و پروژه رو بعد از تأیید نمونه اولیه، استارت زدیم.
ما در پنداره، هدیه تبلیغاتی مختص خودتون رو تولید خواهیم کرد...

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانههدایای تبلیغاتی خلاقانه

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب چگونگی تولید یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید