جستجو کنید

هدایای تبلیغاتی مناسب شما

  • تعداد بازدید: 132
  • تعداد نظرات: 0

هدایای تبلیغاتی مناسب شما

 

براساس جدیدترین نظرسنجی‌هایی که بر روی مشتریان برندهای بزرگ انجام شده است، بالغ بر 60  درصد از مشتریان، هدایای تبلیغاتی را یکی از عوامل محرک برای خرید از فروشگاه مورد  علاقه‌شان دانسته‌اند.


هدایای تبلیغاتی ارزان‌ قیمت از قبیل جاکلیدی تبلیغاتی، انواع خودکار پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی، انواع کیف و کلاه تبلیغاتی، ماگ، لیوان، ساعت و… بیشترین محبوبیت را بین خریداران دارند. زیرا علاوه‌بر ارزان بودن، حس خوبی به دریافت‌کننده القاء می‌کنند. هدایای تبلیغاتی علاوه بر وفادارتر کردن افراد نسبت به آن شرکت یا فروشگاه، با استفاده از محصول تبلیغاتی مناسب، برند موردنظر را در چشم افراد آشناتر خواهد کرد.
هدایای تبلیغاتی پنداره با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مشتریان، اقدام به تولید اغلب هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و خلاقانه کرده است که علاوه بر قیمت مناسب از دوام زیاد و کارایی بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال هدایای تبیلغاتی پنداره تمام محصولات تولیدی خود را با ضمانت به مشتریان خود عرضه می‌کند.
لازم بذکر است مجموعه پنداره با توجه به نیاز برخی دیگر از مشتریان که نیاز به هدایای تبلیغاتی لوکس و با کیفیت‌تر داشتند اقدام به تولید انواع ست‌های مدیریتی چرم طبیعی به همراه جعبه‌های چوبی لوکس دست‌ساز با تولید محدود نیز کرده است. همچنین شما می‌توانید محصول دلخواه خود را با رنگ سازمانی و کیفیت دلخواه خود سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای شما تولید شود. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.
همینطور که قبلاً هم اشاره شد هدایای تبلیغاتی امروزه نقش به سزایی در پیشبرد اهداف فروش و شناساندن هر چه بیشتر برند شرکت‌ها به عموم مردم دارند، اما با توجه به تنوع بسیار بالای این محصولات، نکته حائز اهمیت انتخاب درست هدایای تبلیغاتی می‌باشد، چرا که این نوع تبلیغ مانند انواع دیگر تبلیغات می‌تواند مانند شمشیری دو لبه عمل کند. پس قبل از انتخاب نهایی محصول تبلیغاتی خود، حتماً مشورت کافی را بگیرید. 
ما با مشاوره رایگان، به شما کمک می کنیم تا بهترین مسیر را برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب برندتان طی کنید.
خرید خوبی  داشته باشید...

 


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب هدایای تبلیغاتی مناسب شما چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید