جستجو کنید

۹ راه برای افزایش وفاداری مشتریان با دادن هدیه تبلیغاتی

  • تعداد بازدید: 153
  • تعداد نظرات: 0

۹ راه برای افزایش وفاداری مشتریان با دادن هدیه تبلیغاتی

 

روابط در تجارت همه چیز هستند، همونطور که در زندگی هم مهم هستند. دادن هدیه تبلیغاتی می‌تونه روش قدرتمندی برای ایجاد این روابط از راه قدردانی و تحسین باشه. دادن هدیۀ مناسب تبلیغاتی می‌تونه شما رو در ذهن مشتری‌هاتون نگه داره و اون‌هارو وادار به بازگشت و خرید از شما بکنه.

اینجا قصد داریم به ۹ دلیلی اشاره کنیم که چرا هدیه دادن می‌تونه به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنه.

 

اصل "دوستی متقابل" مشتری‌های شمارو مایل به جبران لطف و توجه شما می‌کنه

 این قانون بر این اساس استوار هست که هر کسی، در قبال چیزی، هدیه‌ای رو به طرف مقابل می‌ده. وقتی شما هدیه‌ای رو به مشتری‌های خودتون می‌دین این انتظار رو در اون‌ها برآورده می‌کنید که شما انتظار دارین مشتری‌هاتون رو دوباره تو فروشگاه‌تون و در حال خرید ببینید. وقتی شما هدیه‌ای هر چند کوچیک از کسی دریافت می‌کنید بیشتر به اون شخص یا برند فکر می‌کنین و دوست دارین در قبال بخشندگیِ فروشنده، شما هم متقابل از اونها خرید کنید.

 

هدایای تبلیغاتی

اصل بهبود روابط اجتماعی

هدایای تبلیغاتی ابزار قدرتمندی برای جلب رضایت افراد هستند، مخصوصاً وقتی بدون هیچ چشم‌داشتی به شما هدیه‌ای داده شود. طبق نظرسنجی که توسط Social در سال ۲۰۲۱ انجام شد ۴۳٪ از مردم مهمترین فایدۀ هدایای تبلیغاتی رو بهبود روابط با مشتریان شمردند.

 

وفادار کردن مشتریان با استفاده از هدایای تبلیغاتی

 

هدیه دادن تصور مثبتی از هدیه دهنده ارائه می‌کنه

شما با هدیه دادن تصور مثبتی از خودتون و برندتون ایجاد می‌کنید، به طوریکه انگار شما با این کار اثبات می‌کنید به مشتری‌هاتون اهمیت می‌دین. مخصوصاً وقتیکه چیزهای پرکاربرد به مشتری هاتون بدین نه چیزهایی که روی کمد خاک بخورن!

 

هدایای تبلیغاتی پنداره

اثر برخورداری

اثر برخورداری، رفتاری احساسی هست که باعث می‌شه افراد ارزش زیادی برای چیزی که دارن قائل بشن حتی بیشتر از زمانی که اون‌رو نداشتن. دادن هدیه باعث ایجاد حس مالکیت در مورد چیزی که هدیه گرفتن (از طرف شرکت شما) می‌شه و همچنین باعث می‌شه احساس وفاداری بیشتری به خدمات و کالایی که شما عرضه می‌کنین داشته باشن.

دریافت هدیه تبلیغاتی از یک برند باعث ماندگاری اون برند در ذهن می‌شه. طبق تحقیقاتی که انجام شده ۶۶٪ از مردم اسم برندی که ازش هدیه دریافت کردن رو بعد از یکسال به خاطر میارن.

از اینکه لوگو برندتون رو روی هدایا حک کنین نترسین ولی حواستون باشه آنقدر زیاده روی نکنید که باعث بشه مشتری احساس ناراحتی کنه.

چگونه با دادن هدیه تبلیغاتی مناسب مشتریان وفادار داشته باشیم

دریافت هدیه باعث افزایش اعتماد به هدیه‌دهنده می‌شه

دادن هدیه باعث تقویت احساس هم‌دلی و اعتماد به فروشنده می‌شه و به گیرنده کمک می‌کنه تا فروشنده را خیرخواهانه‌تر ببینه.

هدایای تبلیغاتی

 

دادن هدیه باعث تقویت روحیه در مشتری می‌شه

بخش ارزشمندی از تلاش‌های شما برای بازاریابی می‌تونه هدیه دادن به مشتری باشه و این باعث تقویت ارتباطات تجاری میان شما و مشتریان‌تون خواهد بود. همچنین این کار باعث ایجاد اعتماد و حال خوب متقابل بین شما و مشتریان می‌شه.

 

با مورد توجه قرار دادن این 9 مورد مطمئن باشید که می‌تونید تجرب خوبی رو برای خود و مشتریان خود بوجود بیارید


نظرات:

هنوز هیچ نظری در مورد این مطلب ثبت نشده است.


نظر شما در مورد مطلب ۹ راه برای افزایش وفاداری مشتریان با دادن هدیه تبلیغاتی چیست؟

جستجو

مجموع سبد قیمت: 0 تومان
مشاهده سبد خرید