با توجه به مساله تکریم ارباب رجوع و حقوق مشتریان بیان یکسری از مسائل خالی از لطف نیست.
1-رویه ارسال سفارش
پس از تایید فاکتور و نهایی شدن سفارش درصورت نداشتن خدمات سفارشی سازی(چاپ روی اقلام،ساخت ست سفارشی و...)سفارشات بعد از دو روز کاری به آدرس ثبت شده در پروفایل مشتری توسط پست ارسال میشوند و در صورت داشتن خدمات سفارشی بعد از طی شدن زمان مورد نیاز که روی خدمات درج شده است،سفارشات به پست تحویل داده می شوند.
2-رویه مرجوع کردن سفارش
در صورتی که سفارش شما خدمات چاپ سفارشی نداشته باشد تا 7 روز امکان عودت جنس بدون تحمیل هزینه محیا می باشد لازم بذکر است در این صورت فقط هزینه دریافت و ارسال جنس بر عهده مشتری می باشد.در صورت ایراد داشتن جنس و یا کسری در اقلام در ابتدا با شرکت تماس گرفته و شرایط را اطلاع رسانی کنید و همکاران ما بعد از بررسی موضوع در صورت نیاز زمان عودت جنس را مشخص کرده وتوسط پست بصورت پس کرایه و یا درصورت عدم قبول پس کرایه تصویر فیش پست را برایمان ارسال کنید تا به محض دریافت جنس مرجوعی مبلغ به حسابتان برگشت داده شود.
3-ساعات پاسخگویی
ساعات پاسخگویی از ساعت 9 صبح تا 7 شب در روزهای غیر تعطیل می باشد.
4-روند پرداخت وجه
تنها راه پرداخت هزینه سفارش پرداخت اینترنتی می باشد و افراد باید اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد کنند و درصورت ثبت اطلاعات غلط و ایجاد مشکل پنداره هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد. همینطور درصورت پرداخت به افراد غیر از طریق کارت به کارت و غیره مسئولیت بر عهده مشتری می باشد.
5-پشتیبانی آنلاین و تلفنی
افراد می توانند سوالات خود را از طریق بخش آنلاین سایت و یا از طریق تماس تلفنی مطرح کنند
6-خدمات پس از فروش
کالاهایی که در سایت دارای ضمانت می باشند در صورت عیب و ایراد قبل از تمام شدن مدت زمان ضمانت و استفاده اصولی و رعایت نکاتی که در شرایط ضمانت قید شده اند قابل پیگیری توسط شما می باشند.
7-نحوه ثبت شکایت مصرف کننده گان
در صورت نقض قوانین ذکر شده توسط فروشگاه مصرف کنندگان عزیز می توانند با شماره تماس 09378662454 بصورت مستقیم تماس گرفته و مطمئن باشند در اسرع وقت پیگیری خواهد شد و یا مراجعه به وبسایت نماد الکترونیک به آدرس www.enamd.ir شکایات خود را ثبت نمایند.